.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به کما رفتن وزیر بهداشت دولت دهم
وزیر بهداشت دولت دهم به دلیل سقوط از ارتفاع به کما رفت.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند ..... « فیلسوف مازندرانی »؛ چگونه وارد انتخابات 1400 خواهد شد ؟
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند .....(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم.

سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزد نهایی/ سخنگوی جمنا: ثبت نام ۵ نامزد جبهه مردمی بلامانع است(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم. (ادامه)
اعضای هیات رئیسه جمنا مشخص شدند+ اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد. (ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
استارت انتخابات 96 در دو جبهه
اصلاح‌طلبان و اصولگریان به‌طور جدی وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری 96 شده‌اند.روز پنج‌شنبه همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) اولین کنگره خود را برای رای‌گیری بر سر 10 کاندیدای نهایی خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
حمایت محسن رضایی از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"
(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
اعلام جدیدترین نتایج انتخابات مجلس در تهران
جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
زنان مجلس دهم را بهتر بشناسیم + تصاویر
بر اساس آمار غیر رسمی اعلام شده، 15 کرسی سهم زنان در مجلس دهم شده است.(ادامه)
عکس: حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی 22 بهمن
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم همیشه در صحنه ایران برگزار شد.(ادامه)
لیست نهایی اصولگرایان اعلام شد+ اسامی
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از نهایی شدن لیست انتخاباتی اصولگرایان در استان تهران خبر داد. (ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
لیست احتمالی ائتلاف اصولگرایان برای تهران
ائتلاف اصولگرایان جلسات متعددی برای انتخاب کاندیداهایی که می خواهد از آنها حمایت کند، برگزار کرده و اکنون اکثریت کاندیداهایی که اسمشان در لیست قرار می گیرد، مشخص شده‌اند. (ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
زنان، بی تحرک ترین نمایندگان بهارستان نهم/ چرا زنان در مجلس منفعل عمل می کنند؟
زنان ایرانی که روز به روز به آمار تحصیل کرده های آنها اضافه می شود،به واسطه تحصیلات و حضور در اجتماع، می توانند در اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور نقش آفرینی کنند. در سال های اخیر اما هر چند تعداد زیادی از زنان در رده های بالای مدیریتی مشغول به کار شدند اما...(ادامه)
نخستین وزیر زن ایرانی نامزد شد +عکس
مرضیه وحید دستجردی، وزیر اسبق بهداشت و نخستین وزیر زن در جمهوری اسلامی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. مرضیه وحید دستجردی در اوایل دیماه سال ۹۱ به دلایل مختلفی که یکی از آنها ارز دارو بود، از دولت محمود احمدی نژاد کنار گذاشته شد. او پیش از این نماینده مردم تهران در مجلس پنجم هم بوده است. (ادامه)
ثبت‌نام اولین وزیر زن در انتخابات
(ادامه)
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد. فهرست اعضای کابینه احمدی نژاد برای انتخابات مجلس
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد.(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
دورخیز احمدی نژاد برای بازگشت به پاستور؟
بحث حضور حامیان محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس دهم، به طور مداوم، با اخباری از جلسات مختلف این جریان داغ تر می شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.